Tentadags

Skrivet den 2010-05-27, klockan 13:07:55
Har börjat skriva på FEK-tentan, det var lite klurigare än vad jag hade trott.. Men det ska nog gå å lösa.. Ska ta tag i den i morron eftermiddag/kväll igen för nu ere E&M-tenta som gäller å sen ere Rix..

Borde egentligen skippa Rix, men jag kan inte för min älskling ska uppträda ikväll å jag kan bara inte missa han.. Har ju väntat i flera veckor nu!! Erik ska försöka å möta upp mej, men troligtvis så kommer han att jobba över, jävla tåg! Så de blir väl jag å massa småtjejer som också är småkär i Darin å Ola..

Är lite besviken, för de senaste gångerna jag har sett Ola så har P varit med, men nu dissar han mej =( Han har överlåtit det där till Erik nu säger han, men Erik sviker mej också.. Måste hitta nåt nytt sällskap..

Nej, nu måste jag ta å göra mej redo för tenta..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-27, klockan 14:36:31

idag ska jag bara ut i det fina vädret (:



vad hittar du på snygging?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0