Slutmattad

Skrivet den 2010-05-26, klockan 12:37:04
Jag är slutkörd!! Men det är bara att samla nya krafter å börja plugga nu, tenta i morron.. Så de e sista dan att plugga på E&M nu, för i morron förmiddag så blir nog FEK, känns som om jag borde ta tag i den.. Kanske börjar titta på den i kväll redan, de beror på hur död jag är.. =P

Måste kila iväg till posten också, börjar nog med det..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-26, klockan 13:31:44

ja fy fan det låter inte roligt!



jag har det bra tack (: ska snart dra ut lite



hur är allt med dig idag sötnos?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0