Luktfritt?

Skrivet den 2010-05-05, klockan 11:15:29
Bostaden kom förbi precis när jag var inne i mitt prov.. Så jag släpte in dom å sen rusade jag till datorn å de fick göra sitt.. Vet inte riktigt vad de gjorde, men nu ska de inte lukta nå mer förhoppningsvis.. Blev lite orolig till en början då de började riva ut skåpet å hackade lite å så.. Men de är ju kunniga så de vet va som ska göras.. Sen fixade snickarn handtaget till ena köksluckan, jag tror att han snart har fixat alla.. Men de e ju värdelösa..

Nu ska jag ta å sortera tvätt.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0