Intervju

Skrivet den 2010-05-07, klockan 12:28:34
Intervjun gick bra, blev lite nervös när bussen inte kom i tid å när den kom till Vasaplan senare än planerat, men det gick bra.. Själva intervjun tog bara 20 minuter, den kortaste jag har vare på!! Men det va skönt, han pratade mest om företaget och ställde bara ett fåtal frågor..

Jag kanske inte var helt ärlig, men jag har inte råd å va ärlig.. Skulle jag säga att jag får klåda av klor å har benhinneinflammation så skulle det bara vara tack å hej.. Han frågade även om nickel å där var jag ärlig har ju inga direkta problem om det inte sitter på kroppen hela tiden.. Å jag ska väl inte bada i klor, bara skölja händerna å så.. Å benhinnorna går hyfsat bra, bara jag har rätt skor.. Å jag ska ha ett par svarta heltäckande å de är mina jumpaskor, så de går nog.. Ska ju inte springa marathon i 8 timmar per dygn..

Jaja, jag har ju inte fått jobbet än.. Ska få veta på måndag, skönt att det går så fort..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0