Hundklubben

Skrivet den 2010-05-06, klockan 19:39:46
Lektionen var väldigt kort, handlade väl inte så mycket om energi å miljö, men det var intressant.. Har lite funderingar på mitt EX-jobb, jag å Jenny ska klura..

Efter lektionen så följde jag med Jenny till hundklubben å kolla när hon träna hundarna, fick också köra lite, hade inte riktigt samma pli.. =P

Sen kom Erik å hämtade mej, han stuvade in cykeln i bilen för jag orkade inte cykla.. När vi kom hem kilade vi ner i källaren, tog upp en klänning som jag funderar på å ha i helgen, måste bara prova den, men det får bli senare. Nu ska jag baka å sen har jag en dejt med min FEK-grupp..

//Angelica


Juste, va ju å lämna in CV på förmiddagen, precis när lektionen började så ringde telefonen, jag sprang ut å svarade å de ville att jag skulle komma på intervju i morron.. Najs!

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0