Blommor

Skrivet den 2010-05-17, klockan 17:18:58
MM fixade lite blomskott åt mej så när vi var där i lördags så planterade jag dem i krukorna som Erik hade med sej. Tre stycken krukor blev det.. Under resan hem så välte två av krukorna, men jag hoppas att de klarade sej.. När vi kom hem så vattnade jag dem..

Just nu står dom i köket, men jag är lite orolig, för det är inte så mycket sol där, bäst skulle de va om jag hade dem i vardagsrummet.. Problemet är bara att vi har insynsskydd där, men de kanske får sol på sej ändå.. För här inne har vi sol hela dagen.. Vill ju inte döda mina nya blommor, de kan väl få leva några dagar iaf..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-17, klockan 20:30:28

jag har degat hela dagen, men städat lite nu ikväll iaf hehe.



vad sysslar du med ikväll? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0