30 maj 10 - Morsdag

Skrivet den 2010-05-30, klockan 11:26:15

Tittade på filmen igår, urusel var den.. Blev faktiskt besviken.. Efter de så pratade jag med M en stund å sen gick jag å la mej..

Jag hann lägga ner huvudet på kudden i 5 minuter å sen ringde Erik så de va bara å he upp sig å fara iväg.. Jag gjorde lite kaffe så att jag kunde dricka om jag blev trött.. Sen for jag först å hämtade upp en väska å sen ut å hämta Erik å nåra till.. På vägen hem var det ju inte bara raka spåret utan jag fick ta mej nåra avstickare för å släppa av folk..

Halv fyra kom vi hem, kvart i tror jag att jag sov.. Sjukt trött..

Planen var att gå upp 9 idag, men jag förlängde de lite, hade inte ork att gå upp då inte.. Är fortfarande trött, men jag måste plugga..

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-30, klockan 15:34:05

hur har din helg varit sötnos? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0