28 maj 10

Skrivet den 2010-05-28, klockan 06:16:16
20 minuter innan jag skulle gå till bussen kom jag på att jag var tvungen å tvätta håret.. Så jag tippade huvudet ner i badkaret, tröck ut det sista ut schampoflaskan å gnuggade noga, men snabbt.. Sen snabbt ut, leta fram kläder å därefter kladda på lite smink..

Innan jag for så tog jag av mej turbanen å borstade håret å satte upp de i en knut, vill inte ha de hängandes i nacken när det var blött.. Sen sprang jag ut till bussen, var lite tidig - självklart! Så varför stressade jag..?

När jag kom till Vasaplan så promenerade jag ner mot kajen å de va jag inte direkt ensam om, de som flockades neråt.. =P

Efter att de hade hållit igång ett tag så kom Erik med maten, vi satte oss å åt å sen gick vi in igen.. Jag försökte å gå långt fram, men Erik hindrade mej.. =P

Strax efter nio var det slut å då for vi hem, å då blev det tandborstning å sen sängen.. Men jag kunde inte riktigt somna utan låg vaken ett tag, sjukt jobbigt.. Sen vaknade jag tre i natt också, varför då?

Men nu är jag iaf upp, har fått i mej frulle å kaffe, behövde en extra kick för att vakna till, är inte direkt superpigg..

Nu måste jag dra, klockan tickar!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0