26 maj 10

Skrivet den 2010-05-26, klockan 05:56:47
05.20 ringde klockan i morse å jag är något trött!! Har iofs gått upp den här tiden måndag å tisdag den här veckan för att gå till IKSU, men då har jag typ gått dit sovandes å väl där borta så har jag gäspat så jag fåt ont i käken.. =P

Kan inte riktigt göra så idag, men nu har jag ätit frulle å hällt i mej kaffe så de kanske går ändå.. =)

Måste rusa..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: elinn
Den 2010-05-26, klockan 12:32:20

söt blogg :)

allt bra med dig?

Skrivet av: elinn
Den 2010-05-26, klockan 12:44:08

så bra, jodå det är fint med mig med ! :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0