25 maj 10

Skrivet den 2010-05-25, klockan 08:27:34
Det regnar idag å jag är faktiskt lite glad över det, tycker det är så himla mysigt att sitta på insidan å höra hur de smattrar på fönsterblecket... Det är svalare nu, bara 8 grader ute vilket betyder att det är lite kyligare här inne också, vilket är skönt.. För nu kan jag sitta i myskläder och filt utan att dö..

Det omysiga är att jag måste springa ut i regnet lite senare för att tvätta å ytterligare lite senare för att cykla till Jenny.. Men jag har ju regnkläder ;)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: JESSICA JÖNSSON'
Den 2010-05-25, klockan 13:04:44

ja detsamma gäller mig :)

- jadå det har jag, du med?

Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-25, klockan 13:14:02

din stackare. när får du lov? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0