24 maj 10

Skrivet den 2010-05-24, klockan 08:17:36

Hade jättesvårt å somna igår, låg å vred å vände på mej i två timmar.. Jag somnade till i ett par minuter å sen vaknade jag för att jag höll på å dö av svett.. Hur jag än gjorde så vare för varmt, ändå va fönstret öppet!! Tillslut så tog jag ut täcket ur påslakanet å sov med bara lakanet, det blev genast mycket svalare.. Efter det så tror jag att jag somnade ganska så fort å sov hela natten..

Men det var tungt å kliva upp i morse 20 i 6, men det var bara att ta upp sig å gå till IKSU.. De gick bra på IKSU, kände mej duktig med mina "tunga" vikter..

Nu är det dags att plugga..

//Angelica


(In)Om 10 år kommer 1 milj människor att gå i pension, de betyder att det kommer å finnas 1,3 milj lediga jobb =)


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0