23 maj 10

Skrivet den 2010-05-23, klockan 09:53:11
Igår när jag skulle sova så vare livat utanför oss, jag hade planer på att stänga fönstret men då hade jag dött.. Tillslut lyckades jag att somna, dock vaknade jag till när de blev för högljudda igen.. Men jag kunde somna om..

Sen sova jag bra hela natten, när klockan ringde så blev jag inte glad.. Ville sova mer!! Men det är en plugg-nördar-helg så det blir inga långa sovmornar..

Ska ta å börja plugga nu..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-23, klockan 12:14:00

jag ska bara ut och kolla fotboll (:



vad ska du plugga för något sötnos?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0