17 maj 10

Skrivet den 2010-05-17, klockan 11:00:15
Onsdag
¤ Irrade runt i sista stund å kollade så att jag hade med mej allt
¤ Gick till bussen
¤ Hörde att bussen stod där när jag var i "tunneln" så jag småsprang lite
¤ När jag satt på bussen såg jag att jag tagit en buss för tidigt
¤ Kom fram till NUS, letade efter en bankomat
¤ Gick ut å ställde mej vid busshållplatsen
¤ Solade lite
¤ Bussen kom
¤ Hoppade på en väldigt full buss
¤ Satt trångt så killen bredvid mej inte tog nån hänsyn till att de satt nån bredvid honom
¤ Strax innan Övik skulle han av, å han sa inte till utan började klättra över mej
¤ Jag blev stressad å reste mej snabbt upp
¤ När jag satte mej ner igen så slog jag huvudet i taket å spräckte mina solisar =(
¤ Kom fram till Övik bytte buss å åkte mot Östersund
¤ När jag var i Skogen började jag å plocka ihop mej
¤ Satt å spanade vart jag skulle plinga, så att jag plingade i tid
¤ Blev rätt bra plingning
¤ Steg av och plockade ut mitt bagage
¤ M hämtade mej vid bussen
¤ Inspekterade det P höll på med
¤ Åt middag
¤ M&M kom å fikade
¤ Satt uppe å pratade

Torsdag
¤ Klockan ringde 9, låg å väntade på att nån annan skulle vakna å kliva upp
¤ Sen var klockan 11, gick upp å åt frulle
¤ Gick ut å hjälpte P
¤ Höll på med det större delen av dan
¤ På kvällen spelade vi kort, Plump å jag vann =)
¤ Det blev tidig sänggång

Fredag
¤ Upp tidigt för att åka å handla virke
¤ Kom tillbaka å började snickra
¤ Jag hjälpte till, pekade väldigt mycket, men spikade också
¤ Tog lite pauser (när P inte såg) å låg å solade på taket, mycket skönt, det var sjukt varmt
¤ Fick ta bilen å åka till M&M å hämta en grej åt P
¤ När jag kom tillbaka så vare middag
¤ Sen kom M&M å fikade
¤ Sen kom även Erik
¤ När alla hade åkt så gick vi å la oss

Lördag
¤ Klev upp först av alla, släppte ut Jissa
¤ Fixade frulle å gick ut å åt, vamt å skönt
¤ Promenerade i skogen
¤ Duschade
¤ Erik kom å hämtade oss
¤ Vi åkte till M&M å åt middag
¤ Efteråt lämde vi MoP å sa hejdå
¤ Erik å jag åkte till Daniel å co
¤ De grillade, men vi kom lite sent
¤ Åkte hem till Daniel en stund
¤ Sen hem till Eriks föräldrar
¤ Gick å la oss

Söndag
¤ Vaknade efter 9, de händer inte ofta där
¤ Åt frulle
¤ Spelade kort
¤ Åt lunch
¤ Styrde mot Umeå
¤ Åkte på MAXI
¤ Kom hem
¤ Packade ur bilen
¤ Erik lagade middag å jag tittade på Grey's å sen Gossip, en höjdarkväll
¤ Gick å la oss tidigt



//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-17, klockan 13:15:08

ah det låter mysigt (:



jag har haft det himla bra tack, har bara varit på bio och tagit det lugnt i helgen.


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0