Vilse på Liljans..

Skrivet den 2010-03-23, klockan 20:22:18
Så nu har jag vare å köpt min bok, skönt då behöver jag inte bekymra mej om den.. Jag kom fram till en sak:

Jag ska aldrig flytta till Liljansberget, de va ju värsta djungeln å hitta rätt hus..
Först var jag på 105, sedan gick jag upp för en backe å då var jag på 110.. Gick upp lite till å då kom jag till en korsning där det stod 128-130 på en skylt till vänster..

Chansade att gå till vänster å så var jag helt plötsligt på 136.. Sedan kom 132 å sen 138.. Började gå ner för backen jag gått upp för. Då kom jag till 144 å sen 146.. Kollade på husen runtekring å då var jag på 150.. Gick upp för ena backen, var då åter på 138 å sen 134.. Tillslut så kom jag till 140..

I 15-20 minuter höll jag på å irra runt!! Usch, sånt gillas inte! Skulle jag bo där så skulle jag aldrig hitta hem =S

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-23, klockan 21:12:54

ah vad ska du läsa för en kurs? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0