Vad ska jag äta till middag?

Skrivet den 2010-03-23, klockan 16:30:56
Nu är han på väg hem.. Det har gått bra å han har alla kroppsdelar med sej hem =) Jag gissar att han kommer å placera sej i soffan å sen inte röra en fena.. Så jag får väl passa upp han lite mer än vanligt idag..

Har fortfarande inte kommit på vad jag ska äta till middag.. Ska kanske ta å göra de, har ju vart hungrig i flera timmar nu, fast jag åt lunch..

Måste sticka till ÅC å ta ut pengar, ska ta å köpa en bok idag.. Å på torsdag måste jag till bibblan å låna en annan bok.. Måste nog skriva upp de på en lapp, annars glömmer jag bort de..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-23, klockan 19:04:51

vad gör du ikväll sötnos? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0