Tentan - AVKLARAD!

Skrivet den 2010-03-24, klockan 20:38:43
Så då va tentan gjord.. Skönt! Halva kunde jag halva chansade jag på.. =P Vi får se hure går.. Blev så glad när jag lyckades få ut en uppgift så jag dansade in i vardagsrummet till Erik å pussade honom av lycka =) Sen när jag gick igenom den uppgiften igen så hittatade jag ett fel så jag var tvungen å ändra om.. Jag hittade fyra fel till.. Blev så arg, men tillslut så fick jag till allt.. De kändes rätt, men jag vet inte.. Vi får se..

Jaja, den är iaf gjord nu är de bekymret över.. På onsdag får jag svar, men då kommer jag nog att sitta i bilen på väg till Sthlm så jag får kolla på torsdag, eller så får nån annan logga in åt mej..

//Angelica


Måste faktiskt berömma Erik lite, så tyst som han har vare idag så tyst har han aldrig vare =D Han viskade typ när hans mamma ringde, i vanliga fall brukar han leva om bra mkt.. =P

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-24, klockan 22:54:30

ah så roligt (: hur lång är utbildningen?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0