Fullspäckad dag!

Skrivet den 2010-03-26, klockan 21:36:33

Nu kan jag fylla på min lista med

¤ matlagning - blev tacos =)
¤ diskning - kan ju lova att det bli mycket disk med 6 pers å ingen diskmaskin =P

Övriga dan då:
¤ Intervju - gick väl okej, allt svårt att veta.. Jag kanske va jättedålig
¤ Sjukhuset - följde med Erik, fingret såg inge mysigt ut
¤ Eriks jobb - han skulle lämna nå papper
¤ Städning - började plocka lite smått
¤ Polishuset - bilen hade blivit knölad, så vi va tvugna å åka å visa upp den
¤ Städning - fick börja panikstäda

Nu har barnen gått å lagt sej å nu ska jag pusta ut lite granna =)

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-27, klockan 13:35:03

är du piggare idag sötnos? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0