Fika på Göteborg

Skrivet den 2010-03-30, klockan 20:50:27

Nu har jag nog fixat allt inför resan, skönt, så jag slipper åka ner på stan i morron igen.. Efter stanbesöket skjussade Erik mej till Göteborg för de e sååå långt å gå.. =P Nej, men jag var lat.. =P Fick vänta fem minuter innan tjejerna kom..

Åt en kycklingtoast, jag som var bergssäker på en avocado å banansallad, men när jag stod där så ombestämde jag mej.. Å kycklingtoasten är fantastiskt god =) Sen blev det glass med krossad kladdkaka. Jag skulle ha smartiesglass, men den va slut.. =( Men det gick bra ändå..

Sandra å Johanna gick lite tidigare för de skulle på salsa.. Jag å Emma å Emelie gick en halvtimma efter dom, för Emma skulle med bussen.. Men när vi kom fram till busstation så åkte hennes buss!! Som tur var så kom Erik precis då, så han körde upp Emma till sjukhuset där bussen skulle hämta upp nåra fler.. Å hon hann nog precis.. =) Sen körde vi hem Emelie också..

Har slagit in lite paket å sånt nu, ska kanske ta å packa också.. Har inte hunnit så långt än.. Undra om de va nå mer jag skulle göra?

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0