Dag på stan

Skrivet den 2010-03-13, klockan 19:33:20
Hann inte riktigt klart så det blev lite stressigt i slutet för Erik tyckte jag kunde komma ner på stan.. Så jag fick kasta på mej kläderna å rusa till bussen.. De plockade upp mej å vi for ut med släpvagnen som de hade med sej upp.

Sen blev det en runda på stan, såg massa fint jag ville ha, men jag har shoppingstopp den här månaden å jag tror att det har gått bra hittills.. =)

Sen åkte vi hem spelade Cluedo å lagade mat.. Nu sitter vi å tittar på film, nån tecknad med fiskar.. Å snart är de MELODIFESTIVAL!!! =D

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0