Bör jag bli orolig?

Skrivet den 2010-03-17, klockan 13:44:10
I måndags:
I telefon
Blablablabla
Erik: Va ska vi äta till middag?
Jag: Kycklinggryta
Blablablabla

30 minuter senare ringer han upp igen
Blablablabla
Erik: Va ska vi äta till middag?
Jag: Jag sa ju de till dej sist vi pratade!
Erik: Va frågade jag det då?
Jag: Ja?
Erik: Jaha, men vad ska vi äta då?
Jag: Kyckling?
Erik: Ja juste...
Blablablabla

I tisdags:
Vid middagsbordet
Blablablabla
Erik: NN är sjuk (+ lite detaljer)
Jag: Jaha, ojdå.
Blablablabla
3 minuter senare:
Erik: NN är sjuk
Jag: Jag vet, du sa de
Erik: Va gjorde jag? När då?
Jag: För typ 3 minuter sen!
Erik: Jasså?
Blablablabla

Vanligtvis brukar man komma på att man har frågat, när man blir påmind. Men han har inget minne av att han har frågat.. Det är ju skrämmande!!
BÖR JAG BLI OROLIG?!?!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0