Äldre - Yngre

Skrivet den 2010-03-19, klockan 17:28:12

Kom till insikt med en sak i helgen; jag kommer bara att bli faster!! Jag har alltid tyckt att faster låter så gammalt, moster är ju faktiskt lite coolare, eller? Jag kommer bara å bli ingift moster, men det är inte lika coolt..

Jag hoppas att jag inte bara får söner får då kommer jag bara att bli farmor, å farmor låter lastgammalt! Typ en darrig, rynkig tant i 90 års åldern eller så, inte som en ung å fräsch dam på 50 år. Haha, nej, men jag blir glad för de barn jag får.. Håller bara tummarna för att jag får chansen å bli mormor.. ;)

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0