15 mars 10

Skrivet den 2010-03-15, klockan 08:52:42
Vi lämnade Angelica på busstation igår eftermiddag, sjukt mkt folk som skulle åka buss, men hon klev på bland de första å fick en plats. Vissa fick inte plats å fick byta till en annan buss..

Sen åkte jag å Erik hem å tittade klart på Walk The Line, den överraskade mej faktiskt. Först så var jag inte så imponerad men sen blev jag fast.. =P Fick göra en paus för att titta på Grey's å Gossip Girl.

Under tiden satt jag även med sem4, det tog oss tre timmar innan vi blev klara, å när vi var klara så hörde en femte tjej av sej å ville vara med.. Hur gör man då?! =S

Idag måste jag plugga järnet, har en KF idag å tenta nästa vecka!!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-15, klockan 14:50:40

jag ska nog bara ut och promenera tänkte jag, annars händer det inte så mycket. hur går det med pluggandet?

Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-15, klockan 20:06:50

du är duktig du (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0