14 mars 10

Skrivet den 2010-03-14, klockan 11:29:06
Va så fruktansvärt trött igår, varför vet jag inte. För jag gick å la mej tidigt i fredags å sov länge igår.. Å jag var inte uppe sålänge igår heller..

Efter Melodifestivalen blåste vi upp madrassen å sen tittade vi på "Bruce den allsmäktige", å sen gick vi å la oss.. Å idag sov jag länge igen, de andra klev upp typ 2 timmar tidigare än mej.. =P Men jag var trött.. ;)

Ska försöka å ta en promenad nu, men Erik är lite tvär.. Men jag ska nog övertala honom.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-14, klockan 18:05:23

vad gör du idag snygging? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0