13 mars 10

Skrivet den 2010-03-13, klockan 11:27:32
Klockan 7 vaknade jag i morse!! Tur att jag lyckades somna om, annars hade jag börja gråta, för jag behövde verkligen sova ut.. Sen vaknade jag 10 igen å de kändes mkt bättre.

Gick upp å började plocka lite här hemma. Tog även fram dammsugaren å dammtrasan, så nu sere lite finare ut.. Ska bara diska å bädda sängen sen är allt på sin plats!

Erik å Angelica är på väg upp nu, så jag har typ 1,5 timma på mej, men de ska jag väl hinna på?! Ska kanske skura golvet också, iaf i köket, får nog ta å fortsätta nu..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-13, klockan 14:27:20

idag blir det mys hos familjen (: vad ska du hitta på?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0