YeesYeesYees

Skrivet den 2010-06-15, klockan 13:23:27
Å vad lycklig jag är! =) Lyckades att få ett VG på JÖKen, vilket jag inte trodde ett tag i början.. Men efter tentan så började jag faktiskt fantisera om ett högre betyg än G å de gick ju!! 29,5/36 sammanlagt är ju inte fy skam, undra hur jag ska ta å fira detta? Plugga lite till kanske? Fick lite självförtroende nu faktiskt =)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-15, klockan 15:27:35

grattis! (: idag har jag träffat min syster lite



vad hittar du på?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0