Tungt

Skrivet den 2010-06-16, klockan 16:28:33
Jag är helt död!

¤ Gick till UB lämnade tillbaka en bok å lånade två
¤ Gick till bussen
¤ Bussen kom, jag började springa
¤ Jag missade bussen, sprang vidare till sjukhuset
¤ När jag precis kom till dörren så for han
¤ Fick vänta 30 minuter på nästa
¤ Kom till Ersboda
¤ Gick in på Stadium fick beslutångest, men tog det som var tänkt från början
¤ Sen gick jag ner till Rusta, hittade lite intressanta saker
¤ Gick sedan till Jysk, tog det som jag skulle ha
¤ Släpade mej å mina saker till bussen
¤ Missade bussen med 2 minuter
¤ Trodde nästa skulle gå om 13 minuter (det stod så på internet), men jag fick vänta 28 minuter
¤ Bussen kom å jag släpade på allt, sen stod jag där tills min busshållplats kom
¤ Då släpade jag in allt i lägenheten

Nu ångrar jag mej att jag sa till Erik att jag fixar det, men jag är iaf glad att jag inte tog cykeln som jag tänkte från början..

De ända bra med den här dan är att de ringde å frågade om jag ville jobba i morron..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-16, klockan 23:37:11

tackar tackar ;)



jobbar du mycket denna veckan?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0