Herr Myra

Skrivet den 2010-06-06, klockan 19:43:12
Satt vid datorn när jag kände att de killades på underarmen, så jag vred armen för att kolla å vad får jag se?? Jo en MYRA!!! Jag sprang in i badrummet å lät den bada lite i handfatet, dock råkade hade jag lite dålig uppsikt över honom så han försvann... Men den får skylla sej själv.

Usch, nu kryper de på hela kroppen!! Som förut när vi hade myrorna i köket å hallen så blev jag också knäpp, för jag kunde "se" saker som kröp omkring på golvet, men när jag böjde mej när för att plocka bort de så var de borta.. =P

Hoppas att det var en ensam liten vilsen myra, vill inte ha tillbaka dom igen, å absolut inte in vardagsrummet..! Är rädd för att det bor en liten myrfamilj här inne nånstans..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Playmates Of Sweden
Den 2010-06-06, klockan 23:27:15

svar: det var ju bra att din dag vart bra iallafall _:D

Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-07, klockan 01:29:21

har du haft en skön söndag? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0