8 juni 10

Skrivet den 2010-06-08, klockan 09:19:41
For till Johanna kl18 igår för de va taco-kväll med basårstjejerna.. Jättemysigt! Har inte sett dom sen innan jag åkter ner till Stockholm sist å de va i slutet på mars..

Iaf vi åt tacos å pratade om allt möjligt.. Sedan hade Emelie bakat en kladdkaka å jag ÄLSKAR Emelies kladdkaka!! =) Har hennes recept, men det blir aldrig lika bra.. =(

Halv tre kom jag hem å strax innan tre låg jag i sängen, tror inte att jag låg vaken nå länge, för jag var sjukt trött. Sen ringde klockan 7.30, hade egentligen inte tänkt å gå upp då, men jag var tvungen å gå till UB å läsa lite i en bok.. Erik skjussade mej dit å så fick jag gå hem..

Hade tänkt att gå å sova en sväng, men jag har piggnat till nu, men sova vore skönt ändå.. =) Ska ta å fixa lite, sen ska jag se om det finns tid över..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Baby Melody
Den 2010-06-08, klockan 09:51:31

Hoppas du också får en fin dag tjejen!:)

Jag sov bara några timmar, nu är man supertrött!

Men det är bara att ta massa kaffe nu:D

Kram!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0