30 juni 10

Skrivet den 2010-06-30, klockan 05:49:02
Är inte så trött idag, eller nu ljög jag.. Hade mer än gärna vela krypa tillbaka ner under täcket.. Men det är bara att börja vänja sej, för snart börjar allvaret på riktigt.. Men det ska faktiskt bli skönt att jobba, första sommaren sedan 2006..

De tråkiga är att de regnar ute, så jag kommer å bli blöt när jag cyklar ner, ska kanske ta på mej nå andra kläder å sen byta om.. Eller så tar jag regnkläderna, men då kommer jag å dö, för jag gissar att det är hyfsat varmt ute..

Jaja, nu måste jag göra mej iordning..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-30, klockan 13:33:22

tack mår mycket bättre nu (:



hur mår du idag?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0