20 juni 10

Skrivet den 2010-06-20, klockan 20:52:11
Fredag
¤ Det blev trappstäd till 16, kunde ha slutat 15, men vi fick inte komma in tidigare på ett ställe
¤ Hade en jobbig resa hem från stan (brevid en alkis)
¤ Sprang från bussen å hem, var dygnsur när jag kom in
¤ Duschade å diskade
¤ Packade
¤ For å hämtade middag
¤ Plockade upp Macke
¤ For på stadsfesten - de va regnigt å kallt
¤ Erik vann en gossebil å Macke vann 2 kg choklad, jag blev utan vinst, men förhandlade till mej chokladen..
¤ Lämnade Macke å for hem å sov

Lördag
¤ Jag fick sovmorron
¤ Erik fixade en bil å jag irriterade honom
¤ Gick å duschade
¤ Väntade på att alla skulle bli klara
¤ For till H-sand på kalas
¤ Plockade upp Macke
¤ For till Erik
¤ Macke å Erik drack kaffe
¤ Vi lämnade Macke for till K-fors, hämtade Björn
¤ For hem igen
¤ Pratade lite
¤ Sov

Söndag
¤ Fick sovmorron igen
¤ Åkte å körde GoKart, blev faktiskt åksjuk, de trodde jag inte att man kunde bli.. Men varför inte? De går ju runt, runt, runt
¤ Åkte hem, packade våra saker
¤ Åkte till Ö-vik, kikade på fotboll
¤ For upp till Umeå

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-21, klockan 00:05:34

jag har mest varit men min karl och haft det bra (: han har varit ledig hela helgen



har du haft det bra sötnos?

Skrivet av: Linda Olofsson
Den 2010-06-21, klockan 09:05:40

God morgon, sovit gott?

Skrivet av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥
Den 2010-06-21, klockan 11:28:26

ha en fin dag! :)♥


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0