18 juni 10

Skrivet den 2010-06-18, klockan 06:00:35
Skulle ha slutat 10.20 igår, men jag tog på mej lite extrajobb så jag slutade inte förns 15.45.. Å då var jag ganska så död, hade fruktansvärt ont i huvudet.. Jag va dum nog å lämnade vattenflaskan nere i bilen.. Så när jag kom ner på kontoret så orkade jag bara inte cykla hem så jag tog bussen, tur att Erik har en stor bil å kunde plocka upp cykeln på vägen hem..

Ska jobba nu med, är inte direkt pepp, för jag är trött å slut.. Men det är bara å kämpa vidare, hoppas att det blir en kort dag, men jag är rädd att jag åker på veckans monsterdag - trappstäd till 16.30!!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-18, klockan 14:01:09

idag ska jag ut och promenera och sen träffa vänner (:



överlever du jobb idag?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0