17 juni 10

Skrivet den 2010-06-17, klockan 05:57:38
Min tänka sovmorron blev de inte så mycket av.. Hade ju planerat å verkligen sova ut eftersom jag har vare så trött den här veckan.. Å att de va Grey's igår gjorde inte saken bättre, för då blev det sen sänggång.. Men ikväll så ska jag så å lägga mej tidigt.. Innan 21 ska jag ligga i sängen så jag hinner varva ner å så..

Ska ta å borsta tänderna och klä på mej, ska inviga mina nya byxor idag =) Sen måste jag fixa ordning matlådan, vore inge gott å bara äta kyckling, vill ha lite ris å..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-17, klockan 12:09:07

så skönt (:



allt bra idag annars då?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0