Fredag =)

Skrivet den 2010-07-02, klockan 18:44:01
Trööööööööööööööööööött, seriöst om jag blir död nu efter tre dagar den här veckan, hur ska det då inte gå nästa vecka?? Å i framtiden? Tänk när jag jobbar heltid å har ungar å ta hand om på kvällarna, då kan jag inte lägga mej på soffan å låta allt va.. Men det blir kanske bättre när man väl kommer in i det..

När jag kom hem så möttes jag av ett diskberg, mindre kul.. Men så blire när mannen inte gör sitt jobb här hemma.. Så jag tog tag i det istället, så nu är det rent å fint där..

Är svinhungrig, men jag kan inte äta förns Erik kommer hem, han måste bena kycklingen åt mej, klarar inte av å göra det.. Så till dess får jag stö mej på mackor å godis =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0