Bilder från midsommarhelgen

Skrivet den 2010-07-02, klockan 19:59:24
Kom ju på att jag inte har laddat upp nåra bilder än, så är kommer de:


Jag å Zelda när vi for till Härnosand å fira Saga..


Elden på midsommar


Dagen efter tog vi en prommis till Bäcksvöja


Dagen efter de tittade vi när Angelica spelade fotboll


Erik å jag satt i hejjarklacken


Den dagen firade vi även hennes födelsedag med kusinerna, jag hade bakat en kladdkaka åt henne.
Det står; "Angelica 15", om ni inte skulle se de =P


Till detta åt vi jordgubbar


Lite senare blev det lek; "Bilda hög"


På självaste födelsedagen fick hon en jordgubbstårta =)


//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-07-03, klockan 01:45:11

jag har grillat hos familjen (:



hur har du haft det ikväll snygging?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0