21 juli 10

Skrivet den 2010-07-21, klockan 05:34:58
Jag vaknade strax efter fyra av att jag höll på å smälta å flyta bort!! Jag har två fönster öppna men det hjälper inte.. Jag låg utan täcke, men det var fortfarande lika varmt.. Usch, jag klarar inte av den här värmen, kan det inte bli lite svalare på nätterna så att man kan sova?!?

Jag känner mej lagom pigg nu, eftersom sömnen blev lite sisådär efter det.. Men det blir nog en ganska så lugn dag idag, för lugn är jag rädd för..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0