Ut i kylan

Skrivet den 2010-01-28, klockan 12:03:07
blogg.se är stört idag, typ ingenting funkar för mej här.. Det tar hundra år för ett inlägg att ladda upp å näre nästan är klart så avbryts det.. Så vi får se hure går nu.. Å ska man kolla kommentarer så ere samma visa.. Usch, gillar inte när det bråkar såhär med mej..

Iaf, ska ta å klä på mej kläder som är lite mer anpassade för skolan. Tentorna är nämligen färdigrättade å jag vill hämta min. Kommer ju inte ihåg min kod, så jag vet ju inte hure har gått. Å det är väldigt viktigt, för jag vill boka biljetterna hem nu.

Men det är så fruktansvärt kallt ute, så egentligen vill jag inte alls gå ut, men jag måste, för ta på mej en lite varmare jacka så ska jag nog överleva. Det vare där med skor, mina varma skor är nere i förrådet.. Ett par extra sockor kanske..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0