Snurrigt

Skrivet den 2010-01-07, klockan 14:50:28
Seriöst de får inte bli kallare nu, för då vet jag inte vad jag ska pälsa på mej!! Eller jo, jag skulle kunna byta skor å dra på mej ett par täckbyxor så kanske de blir lite varmare.. Men sen kan jag inte göra så mkt mer..

Dagens föreläsning var rörig, som vanligt.. Han är inte riktigt med på vad vi frågar, å vi är med i boken, han hoppar fram å tillbaka, så hur ska man kunna hänga med?!?

Sen gick jag hem, är så fruktansvärt tung i huvudet, nu när lovet är över så ere dags å bli sjuk, inte passande med tanke på att det är tenta nästa helg.. Var å posta brev till CSN som jag egentligen skulle ha gjort för länge sen, men de brukar gå fort så de går nog bra..

Ska ta å leta reda på böcker till de kommande kurserna.. Kommer å bli en del, inte kul för bankkontot!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0