Promenad

Skrivet den 2010-01-26, klockan 21:49:43
Jenny tvingade med mej på en promenad ner på stan för hon behövde göra några ärenden.. Snäll som jag är så ställde jag upp.. =) Jag fick ta Ebbas koppel, var bäst så, hon drog inte lika mkt. De blåste så sjukt mycket här uppe, men när man kom ner för svingen blev det vindstilla..

Jenny gick in i lite affären å jag fick stå utanför med hundarna å vänta.. När hon var klar gick vi hem igen.. Var nog borta 2 timmar å jag va så frusen när jag kom hem.. Stod å skaka när jag lagade mat.. Men nu har jag fått tillbaka värmen..

Så de blev ingen spinning idag som de va tänkt, får ta det i morron.. Är ju hemma i helgen så jag kan träna då också..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-27, klockan 00:24:07

det kan jag tänka mig (: vad ska du hitta på imorgon?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0