Nya vanor.

Skrivet den 2010-01-21, klockan 11:20:49
Jag tror att jag ska börja ett nytt liv för att få bukt på huvudvärken.. Erik har länge tjatat om att vi ska börja med LCHF, men de kommer aldrig att ske, då jag hellre blir vegeterian.. Kött e lixom ingen höjdare, å inte massa feta produkter heller; grädde å sånt, mår mest illa.. Så nej, inte det..

Tror inte att jag behöver börja med någon viss diet utan bara lägga in lite fler mål om dagen.. Typ lite mellis mellan mina måltider å äta lunch! för då kanske det inte blir den där dippen, för jag tror att det är det som är problemet.. Å så kanske jag blir en roligare människa att umgås med..

Just nu:
Frukost: 2 mackor, 1 banan, C-vitamin, O'boy
(Lunch: 1 dl makaroner, 1 banan)
Middag: Lite olika..

Tror inte att det håller i längden..

Framtiden:
Frukost: samma som vanligt
Mellis: ska leta efter lite olika alternativ
Lunch: Gårdagens lunch
Mellis: ska leta efter lite olika alternativ
Middag: Lite olika..
Mellis: ska leta efter lite olika alternativ

+ en massa vatten, började med det innan jul, men det blev så jobbigt.. Behövde springa på toa så mycket så lektionerna vart jobbiga.. Men nu när ja ginte har lektioner så kanske det skulle funka bättre.. Hur mycket ska man dricka per dygn? Måste kolla upp..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0