IKSU

Skrivet den 2010-01-21, klockan 18:15:41
Miljö-kursen var faktiskt intressant.. Å en kanonföreläsare!! Sånna har jag saknat.. =P De va inte ens jobbigt att lyssna å tiden gick fort. =) Jag är helnöjd =) Sen jobbade jag med projektet som nu är klart! Yeeey, äntligen! Men jag tror att jag fåt tillbaka det, för han är säkert missnöjd med något, men då äre bara å rätta till..

Ska ta å gå till ISKU om en stund, hade tänkt å skippa det idag med tanke på huvudvärken, men nu känns det ganska så bra, så jag ska testa.. Blir spinning å core.. Har aldrig testat core förut så de ska bli spännande.. =)

Är dock lite orolig att jag tryckte i mej för mkt mat nu innan träning, så risken finns att jag får håll..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-21, klockan 19:42:32

åh fan va gott med muffins (: har du en bra kväll nu?

Skrivet av: I have been rocking since 1990
Den 2010-01-21, klockan 21:25:55

Hej . Ville bara säga att du har en väldigt bra blogg :) Följ min blogg på bloglovin så följer jag din för jag vill ha massor av bra bloggar att läsa:) Kika gärna in på min blogg :D MVH Jennifer



2010-01-21 @ 20:17:30


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0