Årets första spinning =)

Skrivet den 2010-01-19, klockan 19:51:57
Va på spinning idag, rktigt kul, för jag va riktigt taggad!! Brukar vara de efter jag har vare sjuk å inte kunnat träna.. Plus idag så fick jag inviga mina nya skor.. ;)

Dock förstår jag inte varför jag måste hamna brevid människorna som blir dyblöta av svett!! Tycker de e så fruktansvärt äckligt.. För de frustar å blåser ut svettet.. Å så skakar de av sej från armarna.. EWWWWWWWWWWW!!!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-20, klockan 00:18:41

hahah härligt ;) haft en bra kväll?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0