31 jan 10

Skrivet den 2010-01-31, klockan 09:26:53
De blev en tidig sänggång igår också, fattar inte varöfr jag är så trött. Eller jo, är ingen kvällsmänniska precis, skitjobbigt.. Det spelar ingen roll hur länge jag sover, jag är ändå trött vid 9-tiden. =P

Ska ta det lugnt idag här i min ensamhet. Ska se om jag får liv i skrivaren idag å tvätta gardinerna. Lite plugg kanske å sen ett bad.. Det låter skönt.. Ska inte lova allt för mkt, men lite ska jag nog hinna med.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0