19 jan 10

Skrivet den 2010-01-19, klockan 08:36:31
De blev en lång dag igår..

* Jag for å hämtade Jenny
* Vi var på NCC, Öbacka - dit skulle jag gärna kunna flytta!
* For upp till NCCs kontor, fick middag - inte så värst imponerad, fick lite flashbacks så jag vågade inte äta, typ..
* Sen for vi hem till Jenny å rastade hundarna.. Träffade Ebba å den nya familjemedlemmen, Mulit. Sååå söta =)
* Efter lite rastning var nästa destination skolan.
* Satt på skolan och försökte få ordning på projektet.
* Skjussade hem Jenny
* Kom hem!

Ska alldels strax åka å besikta bilen, är så sjukt nervös.. Har aldrig gjort det förut, bara kört dit bilen å så fick pappa ta över.. =P Men nu e jag helt, helt själv.. =O Sen kanske jag ska fara ner på Strömpilen å handla lite.. Å efter det ska jag ta hand om plugget.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0