18 jan 10

Skrivet den 2010-01-18, klockan 08:20:02
Jag är jättetrött, har bara sovit 6 timmar i natt.. Jag var hur trött som helst när jag gick å la mej, pratade med Erik en stund.. Sen sa vi gonatt å han somnade på en gång, själv låg jag vaken 1,5 timma innan jag lyckades somna..

Städningen igår gick bra, hann med det mest å jag känner knappt igen mej!! Tror att jag har kommit fel varje gång jag kikar in i vardagsrummet.. =P De känns bra när det är nystädat.. Skrivbordet är rensat så nu kan jag sitta där..

Idag är det kursstart, är inte riktigt redo.. Men det måste göras å jag ska ta tag i de här från början nu.. Blir ju lättare i slutet då..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0