16 jan 10

Skrivet den 2010-01-16, klockan 11:34:35
Nu vare färdigsovet för min del.. Vaknade kl7, 8, 9, 10, 10.45.. Å så låg jag i sängen till 11.. Nu har jag vare å duschat, känner mej fräsch.. Ska ta å äta lite frulle, eller jag kanske ska vänta lite så att jag inte blir hungrig på tentan.. Fast jag är ju jättehungrig nu!! Jaja, får väl ta med mej en extra frukt eller nåt.

Eriks alarm ringde nyss.. Undra när han kom hem i natt?? Vaknade iaf inte, inte vad jag kan minnas iaf..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Leia ♥
Den 2010-01-16, klockan 14:30:16

Prov en lördag?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0