12 jan 10

Skrivet den 2010-01-12, klockan 07:33:52
Hade lite hopp om att jag skulle vakna upp frisk, men nej, inte det.. Men nu får jag iaf sova hela nätterna så jag klagar inte.. Dock vaknade jag i morse när Erik gick upp, kl 5! Usch, hatar hans alarmsignal, å han är sååå seg när han ska stänga av..

Idag blire tentaplugg på skolan på morronen å föreläsning på eftermiddagen.. Kommer va helt slut efter den här veckan, för nu kommer de å bli mkt plugg.. Ska bli lite duktigare under vårterminen å inte va så lat utan ligger i fas eller lite före.. Haha, de har jag sagt i 2,5 år nu, så vi får väl se.. =P

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Leia ♥
Den 2010-01-12, klockan 12:36:46

Idag blir det nog lugnt tror jag.

Själv då?

Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-12, klockan 13:01:05

idag blir det mest mys, är så sjukt tråkigt väder ute. hur går det med pluggandet? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0