11 jan 10

Skrivet den 2010-01-11, klockan 07:07:07
Seriöst, fortfarande förskyld, orkar inte.. Men jag tror iaf att jag är på bättringsvägen.. De e inte så illa att jag inte kan gå till skolan iaf. Näsan rinner inte konstant å jag nyser inte lika ofta..

Ska gå till skolan lite tidigare för att få en dator, tror nämligen att många kommer att komma nu på morronen.. Så det gäller att passa på. Ligger lite efter med datorlabbarna, inte så bra, för han vill ha in dom senast den 18, men jag är tveksam.. Blir jag inte klar idag så får det vänta för jag måste tentaplugga..

Dags att göra mej klar, ska möta Petra om 40 minuter, å jag jobbar inte fort nu på mornarna..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Leia ♥
Den 2010-01-11, klockan 11:30:58

Skönt att du är på bättringsvägen iaf! =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0