Tvätt + plugg

Skrivet den 2010-02-10, klockan 11:30:51
Så vare dags igen - tvättning.. Usch, de känns som om jag nyss stod där ute å tvättade.. Men det var faktiskt en vecka sen.. De postivia är när jag har lagt in mina maskiner så äre dags för lunch å under lunchen ska jag titta på AA! =D

Blev inte så  mkt plugg på bokföringen, gjorde ju om allt igår å idag fyllde jag i det rätta eller jag tror det är rätt, det stämmer typ iaf.. =P Nu väntar jag på svar från läraren å under tiden sitter jag med lite annat i FEK, kan ju inte komma efter..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0