The Girl Can't Help It

Skrivet den 2010-02-07, klockan 16:33:29
Lite förvånad jag blev då.. Satt här å lyssnade på lite OC-musik

Almost too much for my heart
When it rains
Oh tears my soul apart
When it rains
It rains so slowly
In the city where I'm from


Samtidigt så började det å spelas

She can't help it, the girl can't help it,
She can't help it, the girl can't help it,
If she walks by, the men folks get engrossed,
She can't help it, the girl can't help it.

Haha, jag fattade ingenting. Min första tanke var att Erik stod utanför också spelade upp den (det är hans nya favoritlåt), men det hördes för bra för att vara utifrån..

Gick till sovrummet där jag fann ljudkällan, hans mobiltelefon..!! Först trodde jag att jag inbillade mej, men den låg faktiskt där.. Så jag svarade, han som ringde blev en aning förvånad, för han trodde han ringde fel.. Sen sa jag hure var..

Erik går aldrig utan sin mobil, går han in i köket så tar han med sej den.. Har lägger den på handfatet när han duschar!! Så det är ganska ovanligt att man får svara på hans telefon. Jag tror det här är andra gången i hans liv som han glömmer den när han åker iväg..

Jaha, nu kan jag ju inte ringa å fråga när han hade tänkt att komma hem..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-07, klockan 16:35:46

jag höll ju på söta salem al fakir (: vad gör du idag sötnos?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0