Stan

Skrivet den 2010-02-11, klockan 17:45:02
Var ner på stan en sväng, behövde få en paus från alla siffror å så. Hittade lite basplagg som fick följa med hem, har tänkt på de länge, men jag har vare för snål.. =P Sen åkte jag hem, han inte göra så mkt innan det var dags att åka å hämta Björn på Busstationen..

Erik hittade verkligen den bästa skjussen i stan.. Haha, är ju sämst på att hitta här iaf med bil.. Noll koll.. Men det gick, hade tjuvkikat lite på en karta så jag hade lite koll på vägar å sånt.. Å han kom iaf fram å de va väl huvudsaken?? Sen behöver vi inte prata så högt om att det inte blev rätt väg från början..

Nej nu ska jag ta å plugga, ska träffa nåra från basgruppen om en kvart, ska kanske förbereda mej lite..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-11, klockan 19:16:19

ikväll blir det bara tv! (: vad ska du hitta på?

Skrivet av: Madde
Den 2010-02-11, klockan 20:12:48

Hej!



Vad gör du ikväll?



Kram /M

Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-11, klockan 23:35:45

du är pluggarn alltså. du är duktig! vad ska du hitta på i helgen annars? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0